• تاریخ انتشار : 1405/02/28 - 11:51
  • تعداد بازدید : 37
  • تعداد بازدیدکننده : 22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کلاس آموزشی مهارت تاب آوری با حضور کارشناسان اورژانس برگزار شد.

کلاس آموزشی " مهارت تاب آوری" با حضور کارشناسان اورژانس برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان،با حضور کارشناسان اورژانس کلاس آموزشی " مهارت تاب آوری" برگزاری شد. در این کلاس آموزشی که در بیست وهشتمین روز از اردیبهشت ماه برگزار شدایمانی روانشناس وتسهیل گر اجتماعی با اشاره به مهارت های ارتباطی،گفت:تاب آوری از مهارت ها یی است که می توان آن  را در طول زمان از طریق تمرین، حمایت و تأمل در خود آموخت و توسعه دادو با تمرکز بر این مهارتهای کلیدی، افراد میتوانند مهارت های تاب آوری را بیاموزند و تمرین کنند.

وی گفت:افراد می توانند توانایی خود را برای مقابله مؤثر با چالشهای زندگی افزایش دهند که منجر به رشد شخصی و بهبود رفاه شود.

لازم به ذکر است جلسات آموزشی مهارت های ارتباطی از سوی " واحد نظارت بر سلامت کارکنان" بصورت دوره ای جهت کارکنان اورژانس برگزار می گردد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 11980
کلمات کلیدی

تصاویر