کلاس آموزشی مهارت تاب آوری با حضور کارشناسان اورژانس برگزار شد.
کلاس آموزشی " مهارت تاب آوری" با حضور کارشناسان اورژانس برگزار شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان،با حضور کارشناسان اورژانس کلاس آموزشی " مهارت تاب آوری" برگزاری شد. در این کلاس آموزشی که در بیست وهشتمین روز از اردیبهشت ماه برگزار شدایمانی روانشناس وتسهیل گر اجتماعی با اشاره به مهارت های ارتباطی،گفت:تاب آوری از مهارت ها یی است که می توان آن را در طول زمان از طریق تمرین، حمایت و تأمل در خود آموخت و توسعه دادو با تمرکز بر این مهارتهای کلیدی، افراد میتوانند مهارت های تاب آوری را بیاموزند و تمرین کنند.
وی گفت:افراد می توانند توانایی خود را برای مقابله مؤثر با چالشهای زندگی افزایش دهند که منجر به رشد شخصی و بهبود رفاه شود.
لازم به ذکر است جلسات آموزشی مهارت های ارتباطی از سوی " واحد نظارت بر سلامت کارکنان" بصورت دوره ای جهت کارکنان اورژانس برگزار می گردد.