• تاریخ انتشار : 1405/02/28 - 12:10
  • تعداد بازدید : 10
  • تعداد بازدیدکننده : 10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه تحلیل عملیات در مرکز اورژانس برگزار شد.

جلسه "تحلیل عملیات" در مرکز اورژانس برگزار شد.

 

 

 به گزارش مرکز روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان، معاون فنی وعملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان، از برگزاری جلسه "تحلیل عملیات" خبر داد. طاها خلیلی مقدم ، معاون فنی وعملیات مرکز ،هدف از برگزاری این جلسات را، اصلاح فرآیندهای ارائه خدمت، وارتقای خدمات اورژانس عنوان کرد. نوذری کارشناس مسئول کنترل کیفت واعتبار بخشی مرکز اورژانس نیز ،در این جلسه ،بر ارائه خدمات اورژانس بر اساس دستورالعمل ها وپروتکل های ابلاغی تأکید کرد

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 11982
کلمات کلیدی