• تاریخ انتشار : 1405/03/30 - 10:58
  • تعداد بازدید : 7
  • تعداد بازدیدکننده : 6
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه هماهنگی نظارت در مرکز اورژانس برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی اورژانس استان جلسه هماهنگی نظارت در مرکز اورژانس برگزار شد.

در این جلسه که سرپرست مرکز اورژانس ؛ معاون فنی وعملیات وکارشناسان مربوطه حضور داشتند ، دکتر عسگری از انجام بیش از 100 بازدید از پایگاه های اورزانس استان طی شش ماه گذشته خبر داد وبر تدام بازدیدهای نظارتی تاکید کرد.وی گفت: رفع مشکلات احصاء شده در بازدیدهای نظارتی، کنترل دارو وتجهیزات پایگاه ها ونظارت بر فرایند های ارائه خدمت ، باید بصورت مداوم ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه مسئولان  نظارت و بهبود کیفیت واعتبار بخشی ، گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه دادند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 12326
کلمات کلیدی