جلسه هماهنگی نظارت در مرکز اورژانس برگزار شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی اورژانس استان جلسه هماهنگی نظارت در مرکز اورژانس برگزار شد.
در این جلسه که سرپرست مرکز اورژانس ؛ معاون فنی وعملیات وکارشناسان مربوطه حضور داشتند ، دکتر عسگری از انجام بیش از 100 بازدید از پایگاه های اورزانس استان طی شش ماه گذشته خبر داد وبر تدام بازدیدهای نظارتی تاکید کرد.وی گفت: رفع مشکلات احصاء شده در بازدیدهای نظارتی، کنترل دارو وتجهیزات پایگاه ها ونظارت بر فرایند های ارائه خدمت ، باید بصورت مداوم ادامه داشته باشد.
در ادامه این جلسه مسئولان نظارت و بهبود کیفیت واعتبار بخشی ، گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه دادند.