سازمان  اورژانس   پیش بیمارستانی استان
۱۴۰۰/۳/۲۴
كنترل كيفي و بهبود روشها
 
 
 
 

فرم ها

دستورالعمل ها

نظرسنجی مردمی

اساسنامه سازمان اورزانس کشور

فرایند ها

چک لیست ارزیابی واحد ارتباطات

دستورالعمل واحد عملیات اورژانس 115استان

نظرسنجی کارکنان

برنامه استراتژیک مرکز اورژانس استان

فرایند نظرسنجی

فرم تکنسین نمونه

دستورالعمل دارو و تجهیزات ویرایش 6

فرم شکایت پرسنل اورژانس از پرسنل دیسپچ

شناسنامه شاخص ها

فرایند بازدید و نظارت

فرم ایده های نوآورانه

دستورالعمل دارو و تجهیزات اتوبوس امبولانس ویرایش6

فرم شکایت پرسنل دیسپچ از پرسنل اورژانس

سند فراگیر اورژانس

فرایند رسیدگی به شکایات

دستورالعمل دارو و تجهیزات

 فرم پیشنهادت و انتقادات

شاخص ملی

فرایند صدور تشویقی احیا و زایمان موفق

فرم احیا و زایمان موفق

دستورالعمل دارو و تجهیزات بالگرد ویرایش6

فرم گزارش مشاوره موفق

مخصوص پرسنل دیسپچ
 
 
 
 
 

مجموعه کامل پروتکل های آفلاین اورژانس ویرایش مرداد1399

 

فرم ارزیابی مسئول پایگاه

دستورالعمل لباس فرم اورژانس 115سال1399

کتابچه نیروهای جدید الورد

گزارش عملکرد واحد امار سال1399

 

فرم تغییر و تحول امبولانس

دستورالعمل کد 247

منشور حقوق بیمار

گزارش عملکرد واحد کنترل کیفیت سال1399

 

فرم ارزیابی پرسنل در هنگام تحویل بیمار در بیمارستان

دستورالعمل کد724

چیدمان مصوب استوک دارویی

گزارش عملکرد واحد نظارت و ارزیابی سال1399

 

فرم نظرسنجی از امدادخواه

دستورالعمل تیم350

چیدمان مصوب کیف جامبگ

   

فرم نیروهای جدیدالورد

دستورالعمل الارم و آژیر اورژانس

 منشور حقوق کارکنان    

فرم دفترچه برائت نامه

دستورالعمل جامع خدمات امبولانس هوایی

 فرایند های کنترل کیفیت    

دفتر بازدید نظارتی

دستورالعمل اسکراب و کنترل عفونت

     
 

دستورالعمل تابلو

     
 

دستورالعمل ثبت فرم های ماموریت

     
 

دستورالعمل فرایند عملیات سال1395

     
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         

شرح وظایف مسئول واحد کنترل کیفیت و اعتبار بخشی

1تلاش در جهت ارتقا مستمر کیفیت خدمات قابل ارائه در اورژانس پیش بیمارستانی

2کنترل ونظارت برحفظ و ارتقاء کیفیت درکلیه واحدهای اورژانس پیش بیمارستانی

3تعیین شاخص ها و استاندارد های استانی و بهینه سازی و ارتقاء مستمر آن

4شناسایی ،تدوین و مستند سازی فرایندهای کنترل کیفیت

5تجزیه و تحلیل و پردازش داده ها و ارائه راهکارهای علمی و اجرایی جهت بهینه نمودن امور مربوط به مدیریت اورژانس های پیش بیمارستانی

6ساماندهی نظام مراقبت حوادث و فوریتهای پزشکی

7بررسی و تحلیل طرح ها و پروژهای مرتبط با حوادث و فوریتهای پزشکی

8تهیه پسخوراند جهت ارائه به ذینفعان

9سنجش مستمر سطح رضایتمندی از گیرندگان و ارائه دهندگان خدمت و ارائه گزارش تحلیلی به ریاست مرکز

10درخواست تشویق و تنبیه پرسنل و طرح در کمیته کنترل کیفیت

11دریافت گزارش تجزیه وتحلیل شاخص های بهبود کیفیت ازواحد آمار و نظارت براقدامات اصلاحی

12انجام بازدید نظارتی محسوس و نامحسوس از واحد های عملیاتی

13سنجش زمان پاسخ در ماموریتهای اورژانس پیش بیمارستانی و انجام اقدامات اصلاحی در جهت بهبود مستمر عملکرد ها

14عضویت در کمیته های داخلی مرکز به تشخیص مقام مافوق

15آشنایی با آخرین دستورالعمل های نظارتی و درمانی اورژانس پیش بیمارستانی ابلاغی از سازمان اورژانس کشور

16تهیه سوابق کنترل عملکردی پرسنل اورژانس 115در حیطه مسئولیتهای محوله

17مشارکت در کارهای تیمی در جهت بهبود برایند های عملکردی کلیه واحد های مرکز

18بررسی موارد احیای موفق و کمک به زایمان مادر باردار توسط پرسنل عملیاتی

19شرکت در جلسات و کلاس های آموزشی و ارائه بازخورد به ریاست مرکز

21مطالعه و بررسی قوانین،مقررات،بخشنامه ها و آئین نامه های اجرایی ذیربط

22تعیین فرمها،معیارها و استانداردهایی که باید در برنامه های نظارتی مراکز و پایگاهها مد نظر قرار گیرد.

23تدوین برنامه عملیاتی سالیانه جهت اداره اعتبار بخشی

24ارتباط مستمر با اداره اعتبار بخشی سازمان اورژانس کشور و پیگیری امور محوله

25پیگیری آموزش مداوم کارشناسان اعتبار بخشی در جهت اطلاع از آخرین استاندارد ها و آئین نامه های موجود

26انجام اعتبار بخشی سالیانه کلیه پایگاه های تحت پوشش مرکز

27ارائه پسخوراند و آموزش مستمر پایگاه های ارائه دهنده خدمات سلامت در زمینه استاندارد های اعتبار بخشی

28صدور گواهی نامه ارزشیابی سالیانه پیش بیمارستانی(اعتباربخشی)

29شرکت در دوره های مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله

30هماهنگی و نظارت بر ارسال نمرات و امتیازات پایگاه در اعتبار بخشی به سازمان اورژانس

31دارا بودن حسن خلق و روابط عمومی بالا برای برقراری ارتباط با ارباب رجوع و پرسنل

تاریخ به روز رسانی: 1399/12/26
تعداد بازدید: 8884

آدرس:شهركرد،فلكه جهاد،بلوار انقلاب،روبروي سازمان فني و حرفه اي،سازمان اورژانس پيش بيمارستاني چهارمحال و بختياري
كد پستي: 8851678971
تلفن:     03832229711 
      دورنگار:03832243566      
تاریخ بروز رسانی 1400/03/23
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal