طهماسبی، رئیس فرهنگ ورسانه اداره کل ارشاد اسلامی استان
برگزاری جشنواره مطبوعات واورژانس ، گامی در جهت برجسته سازی مطبوعات وکارکنان اورژانس است.
در این جشنواره از نشریات ورسانه هایی که بیشترین اخبار اورژانس 115 ، بهترین خبر ، عکس ، گزارش خبری ، گزارش تحلیلی ویا سرمقاله را ارائه دهند، تقدیر خواهد شد.همچنین در بخش دیگر این جشنواره ، از رسانه ها وخبرگزاری هایی که بیشترین تلاش را در انعکاس اخبار اورژانس در سال گذشته داشته اند تقدیر خواهد گردید.
سرهنگ عسگری ،معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان:
جشنواره مطبوعات واورژانس ، اقدامی جدید وتاثیر گذار در جامعه است.
جشنواره مطبوعات واورژانس ، اقدامی جدید وتاثیر گذار در جامعه است.
دکتر نرگس عسگری: قدردان جامعه مطبوعاتی استان هستیم.
لازم به ذکر است اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد وانجمن مطبوعات استان ، در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.
9 ماه تلاش بی وقفه
بیش از ۱۵۸ هزار تماس در مرکز ارتباطات اورژانس استان طی ۹ ماهه نخست سال جاری ثبت شد.
به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان،دکتر نرگس عسگری در خصوص عملکرد 9 ماهه اورژانس استان گفت: در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۴، مرکز ارتباطات اورژانس با ثبت ۱۵۸ هزار و ۸۲۰ تماس، نقش مؤثری در پاسخگویی به نیازهای درمانی و فوریتی مردم ایفا کرده است.