سفر کاری سرپرست اورژانس استان به لردگان
حضور سرپرست مرکز اورژانس پیشبیمارستانی استان و مدیر حوادث دانشگاه در شهرستان لردگان 
به گزارش مرکز روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان، دکترنرگس عسگری، سرپرست مرکز اورژانس استان ،در بیست و دومین روز از اردیبهشت ماه سال جاری ،با همراهی معاون فنی وعملیات اورژانس و مسئول امور پایگاه های استان، با حضور در شهرستان لردگان، از اورژانس بیمارستان شهدا ئ لردگان و پایگاه های ۱۱۵،بازدید کرد.
در این سفر کاری که مسئولان پایگاه های ۱۱۵،شهرستان های لردگان ،خانمیرزا وفلارد نیز حضور داشتند،دکتر عسگری ضمن برگزاری جلسه با معاون شبکه بهداشت و درمان لردگان، از پیگیری های لازم ،برای راه اندازی پایگاه شماره ۳ شهری با توجه به تعداد ماموریت های این شهرستان خبر داد.
مدیر حوادث دانشگاه در ادامه،با حضور در بیمارستان شهدائ لردگان،ضمن بازدید از اورژانس بیمارستان ،فرایند تریاژ بیماران ،وفرایندهای تحویل بیماران از پایگاه های ۱۱۵ ،را مورد ارزیابی وراهکارهای لازم ،جهت ارتقائ خدمات،را ارائه داد.
دکتر عسگری، در ادامه با بازدید از پایگاه های ۱۱۵ میلاس،شهری ۱ و۲ لردگان ،ضمن خداقوت به کارکنان پرتلاش وخدوم اورژانس پیش بیمارستانی، فرآیندهای ارائه خدمات، و وضعیت دارو وتجهیزات و زمان های ارائه خدمت. را مورد ارزیابی، وراهکارهای ارتقای خدمات ارائه گردید.