جشن عید سعید غدیر خم در مرکز اورژانس استان
آغاز یک روز کاری با طعم شیرینیِ غدیر؛ برگزاری جشن عید سعید غدیر خم در مرکز اورژانس استان
به گزارش مرکز روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان،همزمان با خجسته روز عید سعید غدیر خم، صبح امروز ۱۳ خردادماه، فضای مرکز اورژانس پیشبیمارستانی استان غرق در شادی و سرور بود.
در این مراسم که با حضور پرسنل، مدیران و کارکنان خدوم اورژانس در سالن همایش «شهید خدمت، رسول طاهری» برگزار شد، همکاران در سنگر سلامت، با صرف صبحانه و شیرینی، آغاز روز کاری خود را با عطر و بوی ولایت متبرک کردند.
این دورهمی صمیمانه که با هدف ایجاد نشاط و همدلی میان اعضای خانواده بزرگ اورژانس صورت گرفت، فرصتی برای ایجاد فضای شادمانی بود.
پرسنل اورژانس که خود همواره در خط مقدم خدمت به مردم هستند، امروز در یک فضای دوستانه، عید بزرگ امامت را گرامی داشتند و با انرژی مضاعفی برای ادامه خدمترسانی به همنوعان در محل کار خود حاضر شدند.
این مراسم بار دیگر نشان داد که قلب تپنده اورژانس، فراتر از ماموریتهای عملیاتی، با پیوندهای عاطفی و اعتقادی نیز پیوند خورده است.