• تاریخ انتشار : 1405/03/09 - 10:41
  • تعداد بازدید : 13
  • تعداد بازدیدکننده : 9
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
طهماسبی، رئیس فرهنگ ورسانه اداره کل ارشاد اسلامی استان

برگزاری جشنواره مطبوعات واورژانس ، گامی در جهت برجسته سازی مطبوعات وکارکنان اورژانس است.

در این جشنواره از نشریات ورسانه هایی که بیشترین اخبار اورژانس 115 ، بهترین خبر ، عکس ، گزارش خبری ، گزارش تحلیلی  ویا سرمقاله را ارائه دهند، تقدیر خواهد شد.همچنین در بخش دیگر این جشنواره ، از رسانه ها وخبرگزاری هایی که بیشترین تلاش را در انعکاس اخبار اورژانس در سال گذشته داشته اند تقدیر خواهد گردید.

برگزاری جشنواره مطبوعات واورژانس ، گامی در جهت برجسته سازی مطبوعات وکارکنان اورژانس است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان ، طهماسبی، رئیس فرهنگ ورسانه اداره کل ارشاد اسلامی استان با استقبال از برگزاری اولین جشنواره مطبوعات واورژانس در استان گفت: این اقدام ارزش سرمایه گذاری را دارد و گامی است در جهت برجسته سازی مطبوعات وکارکنان اورژانس .وی گفت اداره کل ارشاد واسلامی استان آمادگی دارد امکانات خود را در جهت اجرای بهتر این جشنواره به کار بسته واز برگزاری آن حمایت کند.

لازم به ذکر است فراخوان " اولین جشنواره مطبوعات واورژانس" از ابتدای اردیبهشت ماه اعلام وزمان اعلام نتایج وبرگزاری جشنواره در شهریورماه سال جاری می باشد.

در این جشنواره از نشریات ورسانه هایی که بیشترین اخبار اورژانس 115 ، بهترین خبر ، عکس ، گزارش خبری ، گزارش تحلیلی  ویا سرمقاله را ارائه دهند، تقدیر خواهد شد.همچنین در بخش دیگر این جشنواره ، از رسانه ها وخبرگزاری هایی که بیشترین تلاش را در انعکاس اخبار اورژانس در سال گذشته داشته اند تقدیر خواهد گردید.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 12133
کلمات کلیدی